در کوچه سار شب




























only jo0o0o0jo0o0o0o0

I will never let you go

  

درین سرای بی کسی کسی به در نمی زند

به دشت پرملال ما پرنده پر نمی زند

یکی ز شب گرفتگان چراغ بر نمی کند

کسی به کوچه سار شب در سحر نمی زند

نشسته ام در انتظار این غبار بی سوار

دریغ کز شبی چنین سپیده سر نمی زند

گذر گهیاست پرستم که اندر او به غیر غم

یکی صلای اشنا به رهگذر نمی زند

چه چشم پاسخ است ازین دریچه های بسته ات؟

برو که هیچ کس ندا به گوش کر نمی زند!

نه سایه دارم و نه بر،بیفکنندم و سزاست

اگر نه بر درخت تر کسی تبر نمی زند......!

                 (هوشنگ ابتهاج)



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت13:08---29 شهريور 1391
سلام عسسسسسسسسسسسسیس

وب خووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووفی داری عسسسسسسسسسسسسسسیس

بازم بهم سر بزن عسسسسسسسسسیس


sara
ساعت21:42---21 شهريور 1391
good

خشک آباد / عبداله سلامت
ساعت16:59---20 مرداد 1391
سلام دوست گلم فرناز جووووون !
واقعا وبلاگ قشنگی دارید مطالب جالبی هم توش زدین خیلی خوشحال میشم یه سفری هم به خشک آباد منم داشته باشین
. حتما به من سر بزن من سر دروازه ی خشک آباد چشم براهتون میمونم منو زیاد منتظر نذارین !
اینم ویزای سفرتون : www.khoshkabad.loxblog.com
خیلی دوستتون دارم . اومدین نظر یادتون نره .


خشک آباد / عبداله سلامت
ساعت16:59---20 مرداد 1391
سلام دوست گلم فرناز جووووون !
واقعا وبلاگ قشنگی دارید مطالب جالبی هم توش زدین خیلی خوشحال میشم یه سفری هم به خشک آباد منم داشته باشین
. حتما به من سر بزن من سر دروازه ی خشک آباد چشم براهتون میمونم منو زیاد منتظر نذارین !
اینم ویزای سفرتون : www.khoshkabad.loxblog.com
خیلی دوستتون دارم . اومدین نظر یادتون نره .


sahra
ساعت18:55---10 مرداد 1391
slm asisam mer30 sar zadiagar mayel be tabadole link bodi khabar bede

barbi
ساعت13:34---1 مرداد 1391
سلام عزيزم وب زيبايي داري به منم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391ساعت 13:10 توسط farnaz|



      قالب ساز آنلاین